Äventyrsbad!

Publicerat 2009-07-29 19:54:44 | i kategori

Hejhopp.
Nu är vi tillbaka i husvagnen från simhallen.. Gud vad trötta vi är allihop! Man blir ju så himla mör i kroppen av att bada så, speciellt äventyrsbad då man knappt är still alls! Jaa vi har faktiskt vart som barn på nytt :o)
Vi stannade oxå på MAX innan vi gick in i badhuset, de va inte dumt alls.. :o)

Här är lite bilder från simhallen :o)

 
 Tobbe med ryggen hit, Emelies huvud under vattnet,
och Eriks huvud ser man längst ner!


 
Erik, Tobbe, Emelie!


 
Tobbe längst ner, Erik påväg ner och Emelie till höger!


 
 Här står Tobbe och garvar åt Erik som kommer FLYGANDES!
haha


 
 Ååååååheej!! Tobbe!
 Den där forsen va inte å leka med, den va inte för mindre barn vill jag lova!
 Världens undervattens strömmar!
 Men kul va den!


 
 Emelie & Tobbe!


 
 Här kommer dom alla 3 oxå!


 
 :o)


 
Här står Tobbe och får ryggmassage :o)


 
 Här är Tobbe som har svårt att ta sig upp ur undervattensströmmarna :o)


 
 wiiiiiiie, haha! Tobbe!


 
 Tobbe, som precis åkt en av ruchelkanorna!



Tobbe klättrar!



Erik oxå!



Här har Emm Erik och Tobbe precis åkt den stora kanan!



:o)



:o)



Jodå, jag va oxå med och bada, hehe!
Men jag va den enda som hade tiden att hinna ta kort :o)
Men här fick Tobbe ta en bild även på mig!!
Jag tycker tjockis-magen ser jätteliten ut där.. hehe!



Jag åkte faktiskt ruchelkana några gånger ja me, fast tog de himla lugnt.
En av kanorna va skitleskig verkligen, jag trodde jag skulle döö, 3G turbo hette den..
:o)
Vi har verkligen vart som barn idag..
Men jag är skitnöjd med det!!
Ikväll blir det korvgrillnin och sen neråt stan och glo på bilar och folk.
För Tobbe blir de väl några öl och cider skulle jag tro!!

Får se om jag orkar skriva mer senare efter vi vart iväg!
Puss C.
Postat av: Linda Olsson

Va kul! Vi måste åka o bada nån dag!!! =D

2009-07-29 @ 23:07:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Camilla Annelies syster :-)

Var ni i Gustavsviks äventyrsbad.. Tycker mej känna igen forsen :-)

2009-07-30 @ 12:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: