Städnojja är bra!

Publicerat 2009-07-19 19:35:08 | i kategori

hej hopp.. nu e de snart kväller.. Jag har nu i några timmar både diskat och städat lite..
Disken va Tobbes sa vi igår eftersom jag hade städat allt annat.. han sa OKEJ till det (men säkert med tanken "att väntar jag tillräckligt länge så tar hon disken själv ändå") haha.. för de e så de brukar bli!!
Drog ut spisen förut mä (vilket vi inte gjort nån gång sen vi flytta hit) och usch där kan inte ens dom som bodde innan ha städat!!

Nu har jag iaf städat klart tror jag..har fått städnojja så vem vet om jag går å plockar mer sen.. ;o) i brist på annat lixom.
De enda jobbiga är att vi inte JUST NU har en fungerande dammsugare så man får gå och sopa hela tiden.. blir ju en hel del hundhår! (vilket oroar mig till bebis kommer. hur ska man då ha tid att dammsuga JÄMT?!?) men det får bara gå..

Kvällen blir av vid tvn skulle jag tro.. lugnast och skönast så :o)
Funderade oxå på om man skulle åka till bbg en sväng innan man slappar, för att köpa tårtgrejerna till imorn!
Får se om jag orkar med det, annars får de bli imorn när jag vaknar!

Skriver säkert senare.
Ska va lite social med Tobbe nu..
Ha en fin kväl alla!
Postat av: julia och egon

tårta? utan oss??!!



Kram! / julia och egon

2009-07-19 @ 21:16:29
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Duktig du är som städar som en galning jämt! =D Hihi! Puss gumman <3

2009-07-19 @ 21:29:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: