Mitt i natten

Publicerat 2009-07-16 01:12:39 | i kategori

Här kommer då ett nattinlägg :o)
Jag har verkligen inte orkat blogga idag.. gick upp på förmiddagen och åkte in till stan i de superfina vädret..
Men det ändrades ju hastigt och lustigt till världens regnskur som höll i nån timme eller 2.. men därefter titta solen fram en stund innan de vart kväller..
Jag somnade som ett litet barn på soffan förut vid tidiga kvällen, medans Tobbe somnade på sängen.. haha!
De va välbehövligt.. Jag är så sjukt trött jämt!
Imorn ska jag upp TIDIGT. kl 05 för att skjutsa Tobbe till Skänninge! huuua.. så det är dags att sova nu egentligen men sov ju ett par timmar förut så de blir nog svårt att somna nu.. Får se hur de går med de om en stund.

Jag blev så paff förut när Tobbe stod här och sa att: "Du måste ju skaffa en familjeblogg till OSS sen med juuuu!"
Eh... , min tanke va direkt att: "han vet väl inte ens vad bloggande innebär" haha..
Fast jaa, kanske efter att ha lyssnat på mitt tjat om bloggar hit å dit osv så kanske han vet mer än jag tror!!
Så vi får väl se, det kommer kanske en ny blogg sen som är "våran".
Isf om de blir så, så kommer jag nog högst troligt inte skriva här oxå.. eller ja vi får väl se..!!

Nu ska jag väl bege mig till sängen och iaf försöka somna!
Är det inte för att jag sovit ett par timmar tidigare på kvällen, så busar bebis, eller så STÖKAR Tobbe! :o)

Nattinatti

Postat av: Linda Olsson

Hallååå...fick du mitt msn-meddelande? =/

Puss

2009-07-16 @ 07:29:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej hej!



Igår avslutades "Hej Baby" -tävlingen i min blogg och idag har en vinnare dragits. Kika in i min blogg och se om det är DU som är den lyckliga vinnaren! :D



Kram Hanna

2009-07-16 @ 11:40:28
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: