Godmiddag!

Publicerat 2009-07-21 12:54:09 | i kategori

Godagens!
vad vi har sovit inatt, gud alltså!! Tobe gick och la sig vid halv 9 eller nåt och han sov hela tiden ända til kl 10 idag.. han va väl uppe ett par vändor men gick och la sig igen.. och jag somnade väl vid 12 tiden och sov oxå till 10 idag :o) UTVILAD för en gångs skull.. måste va för den lugna dagen hemma igår.. Jag va ju hemma hela dagen med besök!!

Nu på fm har jag städat husvagnen medans Tobbe har tvättat bilen.. Så nu är husvagnen redo för rättvik, precis som jag!! den ska bara fyllas med mat, sänkläder och packning. men de blir inte förns til helgen innan vi drar..

Nu sitter jag ute på uteplatsen och bara har de gött.. Tobbe sitter brevid å pratar med grannen som står på andra sidan häcken.. haha (vilket kan göras några timmar i sträck emellanåt).. Ska väl ta å slänga ihop lite mat nu.. och sen ska jag fasn se om jag får tag i en tårtbotten idag så att jag äntligen kan få göra och äta min tårta!! :oP

Puss sålänge. C.
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Rättvik är verkligen fint! :) Hoppas ni får det trevligt där!

2009-07-21 @ 16:51:36
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Vi var där på någon raggarträff för två år sen! :)

Tack, vad kul att höra! Kram

2009-07-21 @ 18:22:24
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: