Dagen !

Publicerat 2009-07-02 23:01:34 | i kategori

Dagen har vart kanon!
Vaknade vid 11 tiden.. duschade och gjorde oss klara för att dra till norrköping!!
Väl i norrköping så åkte vi till "mediamarkt" där tobbe ville shoppa lite för sitt presentkort.. han hittade väl inget direkt som han ville ha, men kom ut med en plattång till mig.. :o) sååå gulligt av honom.. De va en såndär superliten plattång som jag velat ha, då min är så klumpig.. min som jag hade innan är minst  lika bra, MEN man får ju så ont i näven efter att ha plattat lite.. så det var verkligen en perfekt present bara sådär :o)

Jag skulle ju då köpa nåt till honom.. och han ville ha en såndär luftstol som man kan ha i poolen.. men vi hittade tyvärr ingen sån så de blev en badmadrass och en badring(som man också kan sitta i) :o)
Efter norrköpinng och mcdonalds så tog vi och svängde in på babyproffsen i linköping för dit ville ju jag såklart!
Väl inne där så va Tobbe med och körde vagnar, aa de kändes skitbra att hans intresse visas mer och  mer sådär.. man blir ju så glad.. :o) jag visste ju innan att han brydde sig.. men saker och prylar bryr han  sig mindre om, inte hans grer riktigt.. men nu är han med och diskuterar allt de jag önskar och pratar om.. :o)
Vi får se de där med vagngrejen somsagt (nämnt i inlägget innan)..

Direkt när vi kom hem så hoppa vi båda i poolen DIREKT.. och de va såå jävla skönt som de bara kan bli..
Bilder har jag såklart :o)








Efter vi badat och tvättat bilen så for vi iväg till Tobbes syster, där Tobbe skulle hjälpa dom att bygga upp en fest tält som vi ska hållas i på lördag :o) och även hämta ett köksbord som vi ska köpa av dom, då dom skaffar nytt.. Kanon skönt att slippa glasbordet vi haft länge nu!
Lite bilder från Tobbes syster fick jag oxå med.. :o)






När vi sen kom hem såå dök Tobbe i poolen igen. hehe.. han verkligen älskar den där poolen :o) som ett litet barn..
Nu sitter han och Bubben och spelar tv-spel.. och jag hade hoppats på en kvällskaffe eller liknande med Linda, men fick inte tag i henne förut så jag får terrorisera hennes telefon imorn!!
Avslutar med en bild från Tobbes kvällsdopp i poolen..


Postat av: Linda Olsson

Han ser ut att trivas som fisken där i ;)



Jaaa fan, jag SAKNAR DIG!!! =(

Puss<3

2009-07-02 @ 23:31:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åååå pooool! vill också ha! där kan man ju ligga hela dagarna nu haah =)

2009-07-03 @ 17:51:08
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Nikita

Ny tävling hos mig!

Vinn ett presentkort hos SlitageKids

(märken som, plastisock,nova star, rockefella,

small paul, mini rodini mf)

Det ENDA du behöver göra är att lämna namn&mejl

samt ange vad du skulle köpa om du vann.

Tävla här: http://nikital.blogg.se/2009/july/mini-tavling-slitagekids-ingen-lankning-krav.html

2009-07-03 @ 20:28:54
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: