Tack alla!!

Publicerat 2009-07-20 20:28:19 | i kategori

Jag vill börja med att tacka alla ni underbara för allt grattande.. TUSEN TACK!!
Jag har haft en kanondag idag..
Först va ju Syrran och Wilma här här som ni vet! Och sen kom pappa Ingela och Simon vid 15 tiden, därefter kom Tobbes syster med familj.. så fikat är det enda vi gjort här hemma idag.. hehe. Redan frukosten började med glass och marränger!! :oP Nu orkar jag inte ens tänka på varken mat eller godsaker.. fast känner jag mig själv rätt så är jag hungrig snart igen!! Svullotant som jag är(har blivit)..


Det var jättekul att pappa och co gillade våran lägenhet.. känns kul att bjuda hem folk när man får höra sånt!! :o)

Och angående den där jävla tårtbotten, så va de tydligen slut inne i stan oxå, där syrran skulle köpa med sig en.. både maxi och östenssons tror jag hon sa!! hmh! fasn bakar alla tårta idag eller?!?!

Så här hemma blev det ingen tårta för mig idag.. jag som hade köpa alla andra grejer till det.. och somsagt alternativet var ju att göra egen botten MEN de kom jag på nusåhär i efterhand att de hade jag inte kunnat i vilket fall somhelst eftersom vi inga ägg har hemma!! jaja..

Jag har inte knäppt mer än ett par bilder idag.. dom blev på Walter ..och blomman jag fick av Tobbes syster me fam..
Slänger upp dom senare sen!

Jag är supernöjd med min dag!
Det som inte hunnits med som fanns med lite i planeringen idag är fikan med Linda.. men JAA Linda den tar vi snart, ingen fara gumman!!

Nu ska jag gå å se om Tobbe slocknade vid tvn i sovrummet.. hehe!!
Puss C.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: