Snart hemma!

Publicerat 2009-07-31 01:08:38 | i kategori

Mitt i natten och vi är SNART hemma.. har precis passeras askersund. Trötta är bara förnamnet men det har vart en trevlig hemresa. Alla har hållt sig vakna tills nu. Både Erik och Emelie somnade nyss..
Jag har kört från Ludvika till Sickelsta(kumla) vilket motsvarar ca 14 mil.. av hela 32 mil som hela vägen är!!
så Tobbe stackarn har alltså fått köra mer än mig, han körde även hela vägen upp til Rättvik.
Men jag orkade verkligen inte mer nu!

Jag längtar sååå efter sängen hemma nu! Det ska bli så skönt att komma hem. men imorgon kommer jag säkert säga att jag vill tillbaka till Rättvik och dalarna, haha! Jag verkigen ÄLSKAR DALARNA, det är så himla fint däruppe!
Men nu lär det nog dröja innan jag kommer dit igen, men GARANTERAT till nästa Classic car week iaf!

Önskar er alla en god natts sömn!
Natti Natti!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: