Sega jag!

Publicerat 2009-07-19 14:47:53 | i kategori

Och så en liten uppdatering av dagen såhär långt hos en STOLT FASTER :o)
Hehe.. Jag har inte hunnit med så mycket av dagen än så länge. Gick upp vid 13!! Jaaa jag vet, man borde inte sova så länge.. men trots att jag somnade vid 01 så sover jag så mycket.. och klarar inte av att gå upp tidigare.
Jag försökte vid 06 när Tobbe skulle iväg å jobba, men de va bara glömma. sen vaknade jag vid 10 och ställde mig upp, men la mig ner lika fort igen!! Men nuså är jag iaf uppe.. Har fått sms av bror där han talade om att dom va hemma och allt hade gått bra och dom mådde fint.. :o)
Nu får de va min tur snart oxå!!

Jag sitter nu med min kaffekopp, är fortfarande slö, men jobbar på att bli människa.. och idag SKA jag ta reda på dendär hemska disken som bara blir större och större!
är ett måste om det skulle komma besök imorn juu :o)

En annan sak, Jag har en hemsk ryggvärk, typ i svanken fast lite åt höger.. Inte är väl det foglossning man känner av där va?? Jag har trott det är pga at jag har sovit så mkt, alltså legat ner och rört för lite på mig! men det gör hemkt ont emellanåt!! Hoppas det bara är något tillfälligt!!

Nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe här och sen diska!
Hoppas ni alla har en bra dag trots de dåliga vädret!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: