:o)

Publicerat 2009-07-20 14:05:06 | i kategori

Att det ska vara så svårt att få tag på en färdig tårtbotten.. alternativet har vart att göra egen, men vet inte om jag är så duktig på de.. men nu fixar iaf syrran de åt mig om de finns inne i stan(när hon ändå är där)
För både här hemma och i bbg är det slut!! typiskt..
Får se om de blir någon tårta sen då :oP

Pappa ringde nyss och sa att han kommer om en timme. trevligt.. inte så ofta man träffar honom.. och han har heller aldrig varit här ännu.. :o)

Jag fick MASSA godis av Syrran och Wilma förut som sitter fin fint.. och så hade Wilma ritat en teckning åt mig oxå som nu sitter på kylen.. sötnos<3 barn är för söta med dess fantasi! Det var JUL på bilden, med spindlar .. hehe..
Och Wilma är ett barn med MYCKET LIVLIG fantasi!!

Om en vecka är det rättvik-dags!! åååh jag längtar.. ska bli så skönt att komma iväg en sväng!! åker antagligen som det ser ut nu, på måndagen.. men får se kanske drar tidigare.. om vädret är fint så blir de nog tidigare för att hoppas på att få fler soliga dagar däruppe!!

Nu ska jag fixa fikat till pappsen kommer.. :o)

Postat av: Linda Olsson

Sv: Hihi, okej =P

2009-07-20 @ 18:29:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: