Nu får man slappa!

Publicerat 2009-07-18 17:43:26 | i kategori

Nu har jag vart såååå duktig idag.. jag har storstädat hemma.. så nu känns de kanon!
Och dessutom så orkade jag med att klippa gräset som jag tidigare skrev..!! fan va bra att de blitt gjort..
Tvätten är upphängd, badrummet är genomskurat, golven är torkade.. bara disken kvar :o)
Men nu får jag slappa om jag vill.. :o)
Fast ska bara laga lite snabbmat nu oxå.. makaroner, mumms! det är en klar favorit..

Får se vart kvällen blir av, Tobbe borde la dyka upp här snart.. han har ju jobbat hela dagen sen kl 05..
Så jag skulle gissa på att de blir tvn ikväll.. Chipsen väntar ju i skafferit mää(stavas?)..

Nu till matlagningen..
Skriver säkert mer senare sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: