Nu.. bb-dags :o)

Publicerat 2009-07-17 23:26:31 | i kategori

Nu drog dom iväg till bb.. såå innan kl 24 hinner kanske inte bebisen titta ut.. men blir kanske 18e!! Bebis kunde ju fasn väntat 2 dagar å fötts på min födelsedag istället.. hehe.. :o)
Får se nu.. Kanske kommer dom hem igen utan bebis, jag vet inte exakt hur läget är!! men det verkade som de va dags!
å de tror jag nog me!

Åååååååhh nu e de nog nära!!
Tänk asså.. här sitter man och inte har ont nån stans medans andra kämpar som idioter..
huuua å det ska man genomgå!! haha!


Nu har jag suttit och pulat lite med headern.. blir de någon bättring elle?? jag får beslutsångest å byter ba tillbaka elller gör nytt hela tin!! men nu får de nog va såhär en stund.

ALL LYCKA TILL BROR & NETTAN NU INATT <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: