Natti & Grattis till mig

Publicerat 2009-07-20 02:21:55 | i kategori

Nu tänker jag säga GODNATT och nanna kudden..
Har suttit några timmar och kollat på när grabbarna spelat. men nu börjar jag bli riktigt trött, och det är inte vanligt för att vara mig (senaste veckorna) fast  jag tror ju inte att jag kommer kunna somna ändå, när jag väl lagt mig!
Brukar ha allvarliga problem med det..

Men jag tänker ge det ett försök.. Syrran och Wilma kommer ju hit vid 10-11 tiden så då måste jag ju vara uppe!! haha hur ska de gå?!? antingen blir de dom som väcker mig eller så får dom umgås med Tobbe ist.. hahaha!! närrå så illa ska de inte bli..

Och GRATTIS TILL MIG får jag väl med säga nudå, när jag fyller 21 år idag!! Bara barnet länge än!! :o) haha..

Nattinatti
Puss C.

Postat av: Linda Olsson

Grattis igen älsko! =D Nu tror jag att jag har skrivit grattis på alla ställen ;)

Pusspuss

2009-07-20 @ 07:35:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Mindy

Grattis till livet i magen :)

2009-07-20 @ 09:46:10
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: