Mitt i natten

Publicerat 2009-07-04 01:55:02 | i kategori

Hej hopp mitt i natten!! Dagen har vart himla seghar inte orkat blogga alls..! vi vaknade och drog till stan.. handlade lite på systemet till Tobbe och for in på hm och där slank de visst med nåt ROSA.. hehe.. :o)
Sen for vi hemåt igen efter en visit på Volvo.. väl hemma så somnade vi.. Tobbe på soffan och jag i sängen.. de va förjävla varmt asså!! Sen nu ikväll har vi bara tagit de lugnt.. va i bbg en sväng och handlade ost och kex som vi mummsat och myst till ikväll.. Nu är ju klockan mitt i natten och vi borde verkligen sova, men eftersom vi sov tidigare så e ju de bara å glömma!! får väl se när de blir sängdags för oss..

Ny dag imorn och då ska vi ju iofs upp skapligt och iväg med Tobbes mammas bil till garaget.. jaa å sen är de ju fest hos Tobbes syster mä som vi ska till.. men vet inte riktigt när vi skulle va där!!

aa jaa.. natti på er.. ny dag imorn..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: