Måndag !

Publicerat 2009-07-20 13:06:09 | i kategori

Godmorgon/Godmiddag måndag!!
Här är vi vakna sen kl 9.. Japp jag tog mig upp idag, faktiskt utan problem.. Tobbe va snabb att sätta på kaffe :o)
Syrran och Wilma kom hit vid 10.30 tiden ca och grattade mig.. TACK SNÄLLA :o)
Vi käkade lite glass, grädde, colasås och maränger..och drack kaffe.. mumms :oP
Och dom åkte här för en timme sen ungefär.. Så nu har jag duschat och blivit mer människa!!

Pappa ringde oxå förut och ville komma förbi sen.. så han dyker väl upp här under eftermiddagen..
Får se sen hur dagen fortsätter!!

När jag vaknade idag hade jag överösts med grattis sms.. Tack alla för grattulationerna!! :o)
Hoppas ni alla har en bra måndag!!

Puss C.
Postat av: Linda Olsson

Hej gumman! Förlåt att jag inte har hört av mig!! Har haft fullt upp som vanligt med allt o ingenting =( Kan vi fika i mårrn??

Puss

2009-07-20 @ 18:01:09
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: