Kväll

Publicerat 2009-07-19 23:05:38 | i kategori

NU är det kväll iallafall.. Jag var iväg till bbg en sväng förut å handlade lite smått&gott.. Där sprang jag på Ann och Thomas, verkligen jättekul att se dig gumman! Vi måste ses ordentligt snart igen, (som jag sa) hehe..
Gud vad man har glidit ifrån många vänner efter att skolan slutade.. Tror jag har träffat Ann kanske 3 gånger efter skolavslutningen och vi gick ut för... hmm.. 2 årsen! shit asså vad lätt man bara glider isär.. vi som alltid umgicks när skolan varade lixom!! skäms på oss nu!!

Och påtal om att handla så måste jag säga att jag verkligen ogillar att handla på söndagar.. ALLT är ju fasn slut i affärerna då :o( så de blir att handla mer imorn , fast här hemma på ica!

Här hemma sitter just nu Tobbe och Bubben och spelar (i vanlig ordning) och jag sitter mest bara och slöar nu!
Har hunnit laga lite mat och ätit.. och oxå druckit kaffe.. så nu vet ja inte riktigt va ja ska göra.. är faktiskt lite rastlös, trots att jag hållt igång hela dagen sen jag gick upp!! Ajja, jag hittar säkert på nåt att göra innan sovtime!
slöläsa på nån sida fuunkar ju annars!! :o)

Imorn får vi se lite hur dagen blir, den är iaf inte planerad med något speciellt..
Besök av flera tror jag iaf de blir, verkar så! :o) KUUUL!
Och nu ska jag nog läsa ifatt lite bloggar sen får vi se va jag hittar på somsagt!

Puss C.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: