Kväll och bättre humör

Publicerat 2009-07-11 21:59:48 | i kategori

Idag är jag på MYCKET bättre humör än de senaste 3-4 dagarna!!

Jag kom upp tidigare än kl 13-14 som jag annars gått upp, jag kom iväg till min älskade LINDA<3 , ooooch de va verkligen på tiden.. som jag saknat na!
Kellys paket väntade ju på henne mä, eller va de Kelly som väntat på paketen kanske.. hehe!!
Hur som helst så blev jag glad att jag köpte rätt storlek i kläderna, va lite nervös innan!! men de blev ju bra :o)
Hoppas det gillades :o)

Efter stan Linda-Volvo så åkte vi förbi Tobbes mamma en sväng och hälsade på.. :o)
Och efter de har vi bara vart hemma.. och lite nytta som att tvätta 3 maskiner tvätt har jag hunnit med idag.

Nu sen ett par timmar tillbaka sitter NÖRDARNA framför tv-spelet (i vanlig ordning).. och under den tiden så har jag suttit med photoshop igen för att få ordning på headern.. NU har jag iaf fått till en header, men den är inte klar.. det är vissa saker jag inte lyckas få till.. jag är ju inte bäst på engelska, så att hitta själv utan hjälp i photoshop´s menyer är jävlar inte lätt!!

Och så en fråga till er som är eller har vart gravida;
Är det vanligt att nån gång under graviditeten känna som magen ska spricka?? KONSTANT, det släpper inte.. det är ingen mätt-känsla utan det känns i HELA magen!! så har de vart hela dagen.. som nån skum träningsvärk eller nåt!

Postat av: Linda Olsson

Haha! Jaaa, lite seg är man allt idag. Men inte bakis Bakis :P

Vart jättefint med headern o bebis fick va med ;) Tack för presenterna, I LOVE IT! <3 O kul att ses såklart, får EJ gå nästan en månad till! Fy på oss!

Puss <3

2009-07-11 @ 22:06:42
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Det där med magen är att bebis växer. Magen och livmodern ska töjas ut och det känns precis som att skinnet ska spricka. Det kan göra sjukt ont, men tänk positivt, bebis växer =)



Fin blogg du har föresten!



Var gärna med och tävla i min blogg, ett presentkort på barnkläder hos Sweet Funky ligger i potten =)



http://mallemu.blogg.se/2009/june/vinn-ett-presentkort-vart-400kr-hos-sweet-fun.html

2009-07-12 @ 10:53:25
URL: http://mallemu.blogg.se/
Postat av: vickan

Det är säkerligen när magen/bebis växer..

Kommer inte ihåg riktigt om jag hade den känslan men vet att det kändes weird mellan varven.

2009-07-12 @ 11:16:30
Postat av: Marlene - Blivande mamma

SV: Tack, va glad jag blir! :)

Ah NJUUT, tiden går så fort.. nu i slutet är det typ bara jobbigt.. Hehe..



Det där du känner med magen, det är när den växer skulle jag tro.. Jag kunde ha några enorma spänningar och en jädrans värk! Hehe..

Att vara gravid känns ju lite som att vara konstant mätt med en boll på magen ;)



Kram

2009-07-12 @ 11:49:19
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Marlene - Blivande mamma

Är du fortfarande orolig så ring till barnmorskan, inga frågor där är för dumma! =)

Kram

2009-07-12 @ 12:12:54
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Malin S

Absolut känner jag igen den känslan i magen. Särskilt i början/mitten av graviditeten. Vissa dagar trodde jag nästan att jag skulle sprängas, ha ha. Förklaringen jag fått (via en vän) är att vissa dagar växer magen extra mycket liksom.

2009-07-12 @ 13:36:28
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa då så har jag ofta det är bebisen som trycker på om du trycker lite på magen där den ligger så kan du känna henne :) och sen så flytar hon på sig om du puttar lite :)

2009-07-12 @ 13:38:43
Postat av: caroline

Jag kan få så i magen ibland, faktiskt efter jag ätit. Det kan hålla i sig i flera timmar. När man är gravid är ju tarmarna segare så jag har tänkt att det kunnat vara att maten bryts ner segare.. men sen kan det ju vara att livmoder och allt töjs ut..

2009-07-12 @ 16:18:52
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: