Inte mycket alls!

Publicerat 2009-07-14 19:18:01 | i kategori

Vilken seg dag.. Vädret är på topp men jag är seg som fasn.. Har fördrivit tiden på Volvo en stund idag medans Tobbe grejat där!! Finns ju inte så mycket annat att göra!

Jag är verkligen supertrött.. och längtar till RÄTTVIK som aldrig förr!! men det är inte långt kvar nu!! :o) Yhyyeeeey!
Och där blir vi kvar en hel vecka.. gud så skönt!! Bara hoppas på fint väder då oxå!

Nu resten av kvällen blir slappt som fan.. antar att de blir soffan och tv.. De hade ju inte gjort så mycket om lönen hade trillat in en vecka tidigare!! Den behövs!

Nee nu ska jag ta mig en kopp kaffe ihop med Tobbe och Bubben :o)
Trevlig kväll alla !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: