HÅRfärg??

Publicerat 2009-07-14 22:49:58 | i kategori

Nu är frågan vad jag ska göra med mitt hår??
NEEJ jag ska inte klippa av det igen, MEN jag måste göra NÅT.
Färga?
brunt, rött, slingor, ljusare, fortsätta med svart...
FÖRSLAG??

Som ni ser så har jag haft ganska mycket olika färger..
Kanske syns lite halvbra här men det är iaf några av färgerna jag haft de sista åren..
Och gud vad svårt det ska vara å komma på hur man vill ha det nu.
Kom gärna med era förslag.
Så tråkigt att bara ha de svart som nu!!!

DET ENDA JAG INTE PROVAT ÄR BLOND,
men det skulle jag aldrig våga..
det är inte jag ALLS!!
Postat av: julia och egon

brun och röd är skit snyggt på dig !

inte blond (som sagt)

2009-07-15 @ 12:59:48
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: sarah kusin!

Färga det rött igen! Du var verkligen jättesnygg i det! Passa dig tyckte jag! :)

2009-07-15 @ 16:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: