Godnatt

Publicerat 2009-07-22 02:06:47 | i kategori

Jag borde säga godnatt för längesen!!
Men idag har jag bara mig själv att skylla. Eftersom jag gick och la mig vid 7 tiden och sov ett par timmar.
Då blir det ju automatiskt att man blir vaken längre.. för ett par timmars sömn gör susen!
Tobbe och Bubben sitter I VANLIG ORDNING och spelar nu.. och jag sitter här med datorn och glor.
Har precis skrivit ut papprena så jag kan hämta Baby Boxen på Babyproffsen :o)
Ska väl Youtube´a lite en stund sen bege mig mot sängen för att se om jag kan somna.

Har haft en ganska tråk kväll, då jag vart på sämre humör.. befogat eller obefogat?!? de vet jag inte vad man ska kallat!!
Kanske bara är dessa gravidhormoner som spökar.. va vet jag?!

Nähepp Jag säger godnatt nu och beger mig  mot sängen om en timme kanske!
natti natti (men de läser ni väl när det är dags att säga godmorgon) hehe

Puss C.
Postat av: Mindy

Godmorgon..Våran prins är beräknad att komma den 16/12 så det är inte allt för länge till..längtar jätte mycket..Hoppas att du får en skön onsdag.kram

2009-07-22 @ 08:52:17
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: