God morgon kl 12

Publicerat 2009-07-18 12:23:24 | i kategori

Jag har fortfarande inte hört något från min bror & Nettan.. kanske har dom förlossningen överstökad och är supertrötta nu.. eller så är de full rulle påt inne på bb nu, eller så har dom bara egentid med bebisen nu.. för vilken känsla måste inte de va?!?! Hoppas han hör av sig snart iaf! och hoppas att allt går bra!

Jag vet inte om jag skrev någon gissning igår, men bara för att jag tror pojke så tänker jag gissa att dom får en FLICKA!!
Jag sa de till brorsan igår innan dom drog.. så de återstår ju att se!! :o) gud så spännande!!

Och Michelle´s verkar ju oxå vara på g nu snart enligt vad jag läste i hennes blogg.. :o) Haha läste oxå att det är hennes egna födelsedag imorn, och hon kan ge sig fan på att föda just då.. hehe..Annars Michelle får de bli på min födelsedag på måndag.. :o)

Jag har sovit ända till kl 12 idag.. men somnade inte förns 03 nångång.. jag hade såna hemska problem att somna..
aa det var verkligen hemskt! Jag har haft svårt att somna i en vecka ungefär, men inte såhär som inatt..
Visserligen så tänkte jag mycket på bror och Nettan.. men de va ju bara underbart tänkande (att dom snart har sin bebis här) så det var ju inget problem..
MEN det kliade i benen, jag kände mig skittrött ena minuten och andra klarvaken.. Tobbe sov som en stock.. Dessutom på fel sida(min sida) kudden va inte skön.. jag ville duscha, men då hade jag väckt Tobbe, och jag mådde allmänt dåligt!!
Usch.. vad händer?!

Nu ska jag iaf slå på kaffet och bli människa.. och sen är det dags att sätta igång med nåt idag.. klippa gräs kanske.. för jag måste vända tillbaka dygnet litegrann och då gäller de att se till att va trött ikväll (eftersom jag sov till kl 12 idag)..


Linda jag är bil-lös just nu, så kan ej komma in t stan nuuuuu!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: