Fyndat

Publicerat 2009-07-31 23:49:05 | i kategori

Gud vilken seg men ändå fartfylld dag!
Åkte till stan runt 12 tiden, svängde in på stan en sväng efter jag skjutsat Tobbe till Volvo.. På stan provkörde jag vagnar igen! men nej jag har hittat min favorit så det är så svårt att nu vilja se annat.. och den jag hittat skull eva ett kap.. men ändå tvekar jag, Men mest Tobbe! *morr*
Jaja de ska nog flytta hem en vagn hit förr eller senare! har ju iaf 2 månader kvar innan vagnen BÖR står här!
Men nu när det är rea så vill jag passa på..!

På brio köpte jag iaf ett bra täcke till bebis, jag gjorde ett fynd (halva priset) och så köpte jag även jättefina sängkläder som jag kollat länge på.. Brio har lätt dom finaste, så därför fick de nu bli att köpa brio´s täcke så nu får jag köra på deras mått sen.. då ikea och jysk har helt andra mått!

Jag vann ju ett presentkort på babyconcept.se om ni minns!?, å det har jag inte nyttjat än, men funderar på att köpa bl a kudde till säng och vagn där! Samma märke som brio kör med "Rätt start".. Faktiskt stor skillnad på pris!
Och jag kände mest att jag ville ha kudde i samma som täcket så man kan tvätta dem lika, och bara för jag vill :o)

Nähepp sluttjatat om de..!!
Efter de va vi på volvo några timmar (väntade på Tobbe) och sen hem och städa.. för det såg ut som fan här efter att vi bara stressade iväg i lördags!! och tvätt hade vi ju med oss hem oxå.. *suck*

Nu tar jag kväller
Postat av: julia och egon

man ska egentligen inte ha täcke och/eller kudde (mest kudde) till barn under ett år. (täcke för stort och tungt, och bebisar ska ligga rakt och plant typ, ej kudde) filt räcker gått och väl =D <3

2009-08-01 @ 09:14:42
URL: http://juliahansen.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

usch att det ska vara olika mått på täcken och kuddar till spjälsängar, varför inte samma! vi köpte sängkläder på gekås igår och tänkte att det kanske inte skulle passa ikeas mått tex... ska nog kolla in det nu =)



kram!

2009-08-02 @ 15:48:29
URL: http://mammabloggarna.se/fruevelina
Postat av: Linda Olsson

Hihi! Sötnos! =D

Blir du hemma hela veckan? =)

Pusss

2009-08-02 @ 23:26:08
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hihi nej man kan ju alltid hoppas! :-)

Va kul att du följer min blogg! Självklart så får du lägga till mig! Kram

2009-08-03 @ 14:50:32
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hehe aa men de sista månaderna springer förbi.. det för först nu "de sista" dagarna som de är segt igen.. Gör så mkt du bara kan och orkar nu för i slutet är det mest bara jobbigt! Hehe ja nu i slutet är bebis så stark att han buttar mot revbenen och det kan göra sjukt ont ;-) Haha..



Kram

2009-08-03 @ 15:20:37
URL: http://marlenesliv.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ne okej, men ni får ta o höra av er när ni kommer hem så vi kan fiiika igen gullet! =D

Puss

2009-08-03 @ 19:07:54
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: