Drar till badhuset

Publicerat 2009-07-29 12:09:00 | i kategori

Godmorgon alla underbara läsare!
Jag ser att alla faktiskt hänger med och läser, till och med fler än vanligt.. det gillas såklart!
Då peppas man att skriva mer..

Idag vaknade jag av att det var så himla varmt i husvagnen, så jag fick skynda mig upp innan jag höll på att dööö.. haha!
Vaknade iaf kl 10.30 ca!
Tror vi ska åka till badhuset om det är öppet idag, ska ringa och kolla..!!
Undra egentligen om en gravid får åka såndär ruchelkana? näva?? jag riskerar de inte iaf!!
Men plaska å bada är ju kul ändå :o) som barn på nytt! haha..

Onsdag redan, och imorn går bebis och jag in i vecka 27..
 Och RÄKNAREN :O what?! under 100dagar ju.. shit! det går föööör fort nu asså, nu hänger jag inte med längre!

Nähepp nu e dom klara här visst och vill åka till badhuset så det är väl dags jag slår ihop här..
Skriver mer sen. ska verkligen försöka ha tid med det :o) bilder från simhallen kanske :o)

Puss sålänge.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: