Älskade vän <3

Publicerat 2009-07-12 17:39:34 | i kategori

Godmiddag/kväll... Denna dagen har varit helt okej, skönt att bara få ta de helt lugnt utan att tänka på något speciallt.
För det är precis vad vi har gjort!
Precis lagat och ätit mat oxå.. så mätta å belåtna är vi med.. Nu tror jag det är dags för lite kaffe.. det suger i kaffetarmen ;o)

Jag läste nyss ett inlägg i Lindas<3 blogg.. Där hon skrivit så himla fint om sina 2 bästa vänner!
OM jag grina, jag blev helt rörd.. ÄLSKADE VÄN, du är så fin! Vad vore jag utan dig hannii!

Ja nu är de väl dags jag slutar grina och sätter på lite kaffe, och sen blir det nog att photoshop´a lite.. himla kul när man börjar förstå sig påt. men himla mycket mer finns att lära, och det bästa sättet att lära sig mer är ju att sitta och pula lite med det!

Puss sålänge!

Postat av: Linda Olsson

Söt du är gumman, med dina gravidhormoner ;) <3

Kaffe i veckan då?! =) Puss

2009-07-13 @ 07:18:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: