Vakna tidigt!

Publicerat 2009-12-29 06:28:51 | i kategori

Godmorgon påtok för tidigt!
Sessan vaknade här vid 05.30 och har lite svårt att bestämma sig om hon ska somna om eller inte.. :o)
Alla ska vi ha beslutsångest nångång, hehe! Tobbe drog nyss till jobbet och han va förvånad när han vaknade över varför jag satt vaken i sängen! Både Joline och jag brukar ju sova som stockar när han går upp! Vi får väl se vad Joline bestämmer sig för.. kl 09 ska vi va på bvc så jag hinner nog inte sova mer iaf för somnar vi snart igen så är jag väl jätteseg när det är dags att gå upp vid halv 8!

Jag gissar på att hon väger 5400g och mäter 57cm. Då hon sist vägde 4810 och mätte 55,5cm!
Det är ju nu som hon växt mest tycker jag, det märks ju på hennes kläder eftersom hon mer å mer börjar kunna ha strl 62 nu! Återstår att se vad domen blir, hehe :o)

Ha en bra dag alla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: