Tisdag och 4 veckor <3

Publicerat 2009-12-01 08:19:23 | i kategori Joline

Godmorgon tisdag och ny månad... DECEMBER!
 
Idag är Joline redan 4 veckor, REDAN.. Nu förstår jag vad alla mammor menar när dom sagt att tiden går för fort!
Det är redan 4 veckorsen sen vi var inne på förlossningen, det är redan 4 veckorsen sen jag fick upp dig på mitt bröst, det är alltså redan 4 veckorsen sen jag för första gången fick möta dig.. MITT ALLT <3

4 veckor fyllda med kärlek <3

Nu kl 08 för 4 veckorsen så låg du så sött där i din balja(säng) och sov så sött, 6,5 timme gammal.. medans din pappa låg brevid i andra sängen och slummrade en stund.. Men jag kunde inte annat än ligga och titta på dig, hur trött jag än var!
Jag sov inte en minut inne på bb efter att du kommit till oss, det var som en kick i kroppen som gjorde att man kunde vara vaken hur länge som helst.. Jag ville bara få ligga där och titta på det sötaste i världen!
DÅ kunde jag absolut inte fatta att du var våran, att du hade kommit till oss för att stanna i våran familj! Inte en chans att jag kunde fatta det då!
Du är det bästa som hänt oss, ingenting går upp mot hela den här resan med dig.. gravididteten, och nu de veckor som gått och alla år vi ska ha tillsammans! JAG ÄLSKAR DIG MITT LILLA HJÄRTA <3

Det här är så otroligt coolt..
Inte trodde man att livet skulle förändras såhär, eller självklart visste jag att det kommer bli annorlunda.. men aldrig att det kunde va såhär stort! Det går verkligen inte förklara helt!



 1 dec!

 Just nu ligger sessan däruppe i våran säng och sover så sött..
Bilden tagen nu!
Jag har precis tänt upp i pannan och T har dragit iväg till jobbet.
Men jag ska springa upp till Joline nu och titta på henne när hon sover!
Finns inget så mysigt som de <3

Postat av: Fiii

Visst är det så ofattbart!! Inga ord i världen kan beskriva känslan att bli mamma.

Det är sjukt hur fort tiden går! I morgon blir Vincent 2 månader!! helt sjukt!

Hon är otroligt söt din lilla sessa!

Sugen på en fika nån dag?

Kramar

2009-12-01 @ 11:19:30
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii

Jag har tid typ när som hehe

jag har inte lika många bvc och hörsel tider att hålla reda på ;) hihi fast den första 1½ månaden är hemsk med alla dessa tider hit och dit. Jo jag tror att en kalender kan va bra :P

Vi missade första hörseltestet men de va lite med flit.. vi skulle va där kl 9 på morgonen och vincent hade sovit dåligt den natten så jag förmådde mej inte att väcka honom för att dra honom på ett hörseltest.

Men va gör hon på torsdag då?

Kramis

2009-12-01 @ 23:04:03
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Dax att ta bort bebisräknaren kanske :P

2009-12-02 @ 15:14:21
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: