Sällskapsdag :o)

Publicerat 2009-12-13 01:38:55 | i kategori

Godkväll.. här är vi vakna sent idag!
Fast vi sov länge på morgonen så jag är inte supertrött för de.. :o) fast snart så är det dags att nanna kudden!
Joline har sovit ganska mycket nu ikväll, hoppas hon sover likabra inatt ändå! men det tror jag nog.. För ännu sover hon ganska så mkt på dagarna och då även sover sjuuukt bra på nätterna! Världens snällaste som ger både sig själv, och sin mamma och pappa ordentligt med sömn! :o)

Den här dagen har vart himla trevlig! Fick besök av Viktoria Jerker & Walter som kom hit och lämnade en torktummlare! och undertiden dom var här så dök även Tobbes mamma & Mats in för att hjälpa oss med parabolen och boxern.. Så nu efter all hjälp vå fått av alla idag så har vi tv, ALLA kanaler dessutom.. Vad ska man välja att titta på nudå, hur mkt som helst ju.. föööör mycket, hehe! 
Och så är ju Emm här i helgen oxå.. så idag har det vart fullt hus här hemma.. Men det gillar jag! Jag och Joline har ju vart ensamma ganska mycket den här veckan så jag va nog allt lite sällskaps sjuk nu! :o)

TACK SNÄLLA FÖR ALL HJÄLP IDAG UNDERBARA MÄNNISKOR!


Nu har jag en bra stund suttit här med datorn och laddat upp och beställt framkallning på alla bilder som tagits på vår prinsessa(allt från hennes första dag utanför magen), det var ettpar stycken, hehe.. Men jag vågar inte chansa längre med att skjuta på det.. Man vet ju aldrig med datorer, dom kan ju krascha när som å det vågar jag inte riskera att förlora alla fina bilder på henne! och sen är det ju jättekul att ha fotona samlade i ett album hemma oxå, så nu är det gjort.. ska bli kul att få hem dom nu i veckan, spännande!



Faster Viktoria & Jerker, Joline och Pappa Tobbe

Natti..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: