Lite mer från idag!

Publicerat 2009-12-04 21:54:27 | i kategori

Här hemma är det en lugn fredag! Har väl inte gjort sådär värst mycket under dagen..
Mer än dammsugning och skurat golv.. och färgat håret, skönt att ha de sakerna avklarade iaf :o)
Sen har vi mest bara myyst..


Lite bilder på snutt


1 december
Innan badet :o)



1 december



3 december
Igår i sin sööööta laban-dress..
Den hade jag lagt i högen "förstora kläder" för det var av strl, STOR 56
men så satt jag och kikade igenom där lite 
och tänkte att; vafan jag testar den iaf, den är ju så söt..!! å sepåfan hon kunde ju ha den!
Hon växer så det knakar mitt lilla troll.



Sover så gott.



Mys från idag
Napphållaren används redan :o)
För när hon sliter ur nappen så hittar man den aldrig mellan filtar å kläder, ibland lixom SLÅR hon iväg nappen med en jäkla fart så den kan t o m vara längre bort än en meters avstånd.. med andra ord; vart som helst!



4 december

Måttade den tjockare overallen som vi fått av Viktoria och Walter.. strl 62.
Blev ju tvungen att testa nu när de va 6 minus grader ute i onsdags, då räcker det ju knappast med den tunna  fleeceoverallen vi haft innan..

MEN till min förvåning, på längden är den lagom.. REDAN..!? hur gick det till..strl 62 hallå? hehe
bara att luvan är stor och den är lite bred runtom.

På bilden här ligger hon ju ganska långt upp(i luvan) på overallen så den ser för lång ut..
Den går alldeles utmärkt att använda redan nu om det är så kallt ute..
MEN det går fasn inte få ner henne i babyskyddet med den tjocka på!
Då är hon mer än ihoptryckt.
Hur fasn ska jag göra då, om vi ska åka bil?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: