Låser bloggen ganska snart!

Publicerat 2009-12-21 14:38:36 | i kategori

Jag har bestämt mig och jag tänker låsa min blogg tillsvidare!
Jag har ju min blogg för att folk ska kunna följa oss, Jolines utvecklingn och framförallt för att själv kunna gå tillbaka och titta sen, därav ganska många bilder och videoklipp..
För genom en bild minns man så mycket av den dagen som va, utan att behöva läsa texten! 
Men numera känner jag att jag vill ha mer koll på vilka det är som får all information om våra dagar!

Ingenting har hänt, inga negativa eller elaka kommentarer heller..
Jag har ju funderat på detta länge som ni vet att jag skrev några dagar innan Joline föddes!
Och det känns bäst att göra så, iaf ett tag för att iaf känna på att ha den låst!


Så nu får ni som läser och vill ha lösen till min blogg skriva det här så kommer jag
(kan låta elakt men menar inte så), välja vilka jag vill ska få ta del av all information om oss och ge dem lösen!
Somsagt det kan låta dumt kanske, men det är ju där haken är att jag vill veta vilka som får all information om oss varje gång jag skriver!
Och att låsa den helt vill jag inte då den dels är tillför att folk ska kunna följa oss!

Det är inte så att jag vill välja bort någon egentligen.. Men så som mina läsare har ökat så känner jag att jag inte har en susning om vilka som egentligen vet såhär mycket som jag skriver om oss!
Och jag skriver ju ganska ofta om vad vi gör!
Så ett tag kommer det bli så, kanske alltid..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: