Knäck!

Publicerat 2009-12-20 14:55:59 | i kategori

Jaa idag när vi vaknade så började dagen med frulle såklart, sen tyckte jag att det var dags att sätta igång och fixa knäcken som jag skulle ha gjort igår egentligen.. så den är gjord nu och gott bev det oxå :oP

Natten har vart helt okej som alla andra nätter förutom lite extra gnäll från min prinsessa var 4e timme! Men det berodde på lite mer hunger än annars.. Hon tog väl igen gårdagen lite då jag tyckte att hon åt lite mindre än vanligt och sov väldigt mycket.. Mitt på dagen ville hon sova 6 timmar i sträck bara sådär, det är ju vad hon gör nattetid annars (sover 6 timmar efter kvällsmålet sen äter hon igen och somnar om ettpar timmar till).. Hon ger sin mamma ordentligt med sömn :o)
Men igår iaf så försökte vi leka och greja men hon ville bara sova! men hon åt ju ganska bra ändå så det va ju lugnt.. annars hade jag oroat mig mer om hon inte hade velat äta heller!! Men idag känner vi igen våran prinsessa igen! Sprallig och på bra humör :o)

Just nu är den där klockan på väggen intressant igen så nu sitter hon här med nappen i munenn, helt still och stirrar på klockan! sötnos! Kanske lite sömning igen!




smarrigt!


 
Joline va med och baka knäck såklart!! hihi <3




Joline mes sin storasyster och Erik förut :o)



 
Här sitter hon och stirrar på klockan nu :o)



Nyss oxå!

Postat av: Viktoria

Fasters finaste tjejer...

2009-12-20 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: