Godmorgon Tisdag!

Publicerat 2009-12-08 07:01:15 | i kategori

Godmorgon kl 7.00.. usch, skrev jag det där!? hehe

Jaa, här har Tobbe åkt till jobbet och Jag och Joline sitter/ligger i soffan nu! Hon med sin älskade napp och jag sitter med datorn :o) 
Snutt har vart vaken en stund sen hon åt "frukost" vid 5.30.. men hon är jättetrött så hon somnar nog när som skulle jag tro! Då ska jag nog oxå lägga mig och slummra en stund till :oP

Vet inte ifall vi kanske håller på att bli sjuka.. Jag har ju känt av halsen lite smått ettpar dagar men inget som brytit ut mer.. och inatt har Jag och Joline nyst ikapp.. Fast Joline har iofs nyst emellanåt sen hon föddes(de första dagarna jätteofta), vilket berodde på bröstmjölk(torkad) i näsan som ammande barn kan få!
Hursomhelst, jag hoppas verkligen vi slipper bli sjuka nu.. för sätter halsen igång med halsfluss så ligger jag väl i sjuksängen över jul sen :o( nääe fy det får inte hända!
Tanken av att bli sjuk nu när jag har Joline känns HEMSK..

Idag skulle vi till Sofia en sväng kanske, får se sen hur de blir, tror hon skulle jobba till kl 18 så får se hur kvällen ser ut för oss efter det sen.. och såklart om vi känner oss sjuka sen så åker vi ju inte dit såklart! Än så länge känner jag bara av nys-attackerna.. Men får se somsagt vad kvällen säger!
Annat på listan idag är väl bara apoteket för att handla hem lite panodil å sånt som är bra att ha hemma!
Och kanske stan om vi orkar (struntade ju i det igår i sista sekund)..
Där ska vi iaf inhandla strumpbyxor både till mig och Joline (Julkläder)..



 Tog en bild på snutt här brevid mig nu :o)
Trött men inte riktigt ro till att somna än!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: