Besök hos Sofia!

Publicerat 2009-12-09 21:14:38 | i kategori

Måste ju visa dig Sofia att alltihop passade kanonbra!
 Tillochmed att de va lite stort å de e ju skitbra!
Då kan det användas längre!!


Jeansfärgade leggins, lite längre tunika och uggs!
Och gissa om de va perfekt..
jag har lääänge spanat in sånadär "skor" men aldrig blivit av att jag köpt dom!
Skorna får väntas lite med, dom va lite för stora än..
Så nu åker dessa kläder in i maskin så Joline kan använda dom snart!
Här snabbprovade jag bara så Sofia fick se att de passa..
Hon va lite nervös över det, då det är strl 56!

Kanonfint! Tack gumman!


Sofia och joline!


Jaa och nu är det kväller här i stugan!
Fast jag är förvånad över att jag inte är tröttare än va jag är..
Gick ju upp kl 6 imorse, och efter det kunde jag inte somna om eftersom Joline va så snorig. 
Det lät inte alls kul i hennes näsa när hon sov(dessutom med nappen i munnen)..
Så jag satt snällt brevid henne med datorn i knät och lyssnade så hon verkligen fixade andningen i väntan på att apoteket skulle öppna så jag kunde åka och handla lite lindrande medel..
Så koksaltslösning och nässug har inhandlats idag så att det finns om det behövs, ännu har hon inte behövt det, för det avtog/försvann under dagen men man vet ju aldrig..
Jag har ju bara vart förkyld ordentligt sen igår så det kanske blir värre även hos Joline. MEN HOPPAS INTE!
Hoppas hon kan sova inatt oxå så det inte kommer bara när hon ska sova!
Trots snorandet så sov hon hela natten som alltid..
Ända skillnaden va att hon ville ha mat en gång mer än tidigare nätter! 

Hennes mage verkar iaf ha blivit lite bättre nu..
Men trots magen och lite gnäll över det så är hon faktiskt världens snällaste bebis!
Klart hon har rätt att gnälla över det lixom, ajjabajja mamma inte mer stark mat!
Annars beror gnället bara på att hon tappar nappen eller bara vill va lite nära!
Men såfort hon får nappen igen så är hon lugn!

Älskade Gumman Min!

Postat av: Fiii

ååh va fina kläder!!! hon är så söt din skrutta =)

Visst är man som en hök över sin lilla när man hör att dom är snoriga! Vincents nästäppa har precis släppt och i natt sov han 8 timmar i sträck!

Va fint huset var!! vart var det de låg?

kramar

2009-12-10 @ 09:58:24
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Fiii

Just nu bor vi i Nässja utanför Vadstena mitt ute i skogen :P

men vi letar nytt i Motala för fulla muggar!

Helst skulle vi vilja ha nån form av radhus eller liknande. inget stort hyreshus med sjuttielva trappor :P

kramar

2009-12-10 @ 10:37:57
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hej bästa! Du har fått ett nobelpris av mig, kolla bloggen. ;)



Puss puss

2009-12-10 @ 18:51:17
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: