Ännu mer fredag!

Publicerat 2009-12-04 23:38:46 | i kategori

Jaa den här dagen har det bloggats lite mer än annars. Blir lätt så när man inte har vart så aktiv på ett tag.
Att man lixom vill visa och berätta så mycket som hänt under dagarna/veckorna. Nu börjar det ju dessutom att hända lite mer kring och med Joline!
Idag exempelvis såg vi första gången SÄKERT att det var ett svarsleende vi fick av henne.
SOM jag mådde då!!
Det bara skrek lycka i hela min kropp och jag kunde verkligen inte sluta le mot henne.. <3
Vilken underbar känsla!

Somsagt det har bloggats lite mer nu och har jag inte rätt i att bilder säger mer än tusen ord?
Jag älskar bilder!!!

De bloggar jag följer/läser är faktiskt sådana med mycket bildinlägg.. på allt och inget!
Allt i bilder är kul :o)


4 december!

Här ligger snutt i vagnen och sover just nu..
Dags för ombyte till pyjamas och sängen snart :o)

 
4 december!

Visst är väl hennes dress söt..!?
Jag som trodde det skulle dröja iaf lite längre innan jag kunde klä henne med
mycket av kläderna jag hade som va av strl; större 56..
Nu finns det mer som kan användas, kuuuul :o)




Tobbe och Bubben har lagat till en julskinka här nu ikväll som precis kommit ut ur ugnen..
mumms!!


4 december!
KALLNA NUDÅ!!!!!!




4 december!

Bosco poosade så stiligt förut :o)


Nu avslutas nog dagen här ganska snart skulle jag tro!
Tvn en stund först bara!
natti natti..

Postat av: charlotte - gravid

Så söt hon är. Den dressen är ju hur söt som helst, har funderat på att köpa den om det blir som vi tror en flicka :)

Kram

2009-12-05 @ 01:26:37
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Hon är så fin lilla gumman <3

2009-12-05 @ 10:53:11
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: