Sista dagen på detta underbara år!

Publicerat 2009-12-31 23:07:37 | i kategori

Då var sista dagen på detta år här och snart slut! Och jag har aldrig någonsin haft ett bättre år <3
Det tack vare plusset den 26e februari, hela graviditeten och min dotters födelse den 3e november!
VILKEN ENORM RESA!! Allt under ett å samma år.. :o)
Det finns absolut ingen finare gåva än denna resa och denna underbara Joline!
Som jag älskar detta år och dig <3 Ett år som kommer finnas i tankarna ofta, i resten av mitt liv <3







VÄRLDENS BÄSTA ÅR <3



Dagen här idag började som alltid med morgonmys..
Tobbe frågade senare under dagen varför både Joline och Jag låg under täcket imorse. hehe, han hade vaknat till några minuter och tittat på oss.. Men somsagt, morgonmys! under täcket idag för de va så ljust i rummet ;o)
Vi låg och småpratade och gosade i någon timme, och Joline åt oxå!
När jag gosade med Joline och talade om för henne hur söt hon var så svarar Tobbe; Tack så mycket! Haha jag trodde ju han sov så jag blev paff!
Sen klev Tobbe upp innan oss..
och när vi kommer ner sen så står frukosten klar på bordet, t o m kokta ägg!
Kunde inte bli bättre!


Morgonmys!

Sen for vi iväg till lkpg en sväng efter dusch osv..



Nästan klara för att åka!



Precis innan vi åkte till lkpg!


Och efter det har vi bara vart hemma och tagit det lugnt, myst och lekt!








Igår var Syrran och Wilma på besök en stund, Trevligt! Men jag kom efteråt hur elak jag var som inte ens bjöd på kaffe! Sry syrran, hehe.. Får dricka dubbelt nästa gång :oP
Wilma frågade Syrran flera ggr vem som var hennes minsta kusin, hehe.. fast jag tror nog att hon var så väl medveten om det men ville höra igen att det var Joline! Eller har jag fel syrran? hehe sötunge!


kusinerna igår!


Nu är iaf kvällen här och vi sitter i soffan och kollar på "Stockholm Comedy Festival" och eldar i öppna spisen :oP
Lugn kväll m a o! Den får nog fortsätta så lugnt tills ögonen säger att det är dags att sova!


Chillar med oss här i soffan..
Hon har sovit ganka mkt idag så hon är fortfarande vaken här med oss, eller iaf vaken emellanåt :oP



Inte natt riktigt än, hehe!
Men snart så!



ÖNSKAR ER ALLA ETT GOTT NYTT ÅR!!!

Postat av: Anonym

Gud va söt hon är.Växer o mår fint ser jag=)

Haha Wilma är knasig hon.När Lo var nyfödd ville hon alltid veta vem som va minst då.Hehe.Tror hon är grymt stolt över o vara äldst bland så många kusiner=)

2010-01-01 @ 02:37:18
Postat av: Linda Olsson

Gott nytt år gumman! <3

2010-01-01 @ 11:03:05
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Malin

hehe längtar till jag oxå får ligga och mysa med bebis på morgonen =)



hehe ja hon vet mkt väl vem som är minst men som sagt så vill hon bara ha det bekräftat typ. Du får skicka bilderna på dem sen när du har tid =)

2010-01-01 @ 11:54:13
URL: http://malinochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: