Måndag!

Publicerat 2009-12-28 19:15:51 | i kategori

Shiiiiit vilket slit! Det var allt lite jobbigt att ösa ur all ved i källaren!
En hel kärra med ved hade vi beställt, och i sista sekund hjälpte Vickan och Jerker oss med att få hem det och även ösa ur det.. TÙSEN TACK!
Jag tror minsann att det där inte är ett jobb för mig, det får nog Tobbe och Bubben fortsätta med på deras kaffe/spel-rep! Det gör dom så bra.. haha!!

Dagen började iaf med en massa mys innan Joline och Jag klev ur sängen! Jag hade nog kunnat ligga där hela dagen och bara myst! Vi vaknade och pratade/lekte lite sen somna vi om å så höll vi på ettpar ggr, hehe! SKÖNT!
Sen iaf framåt kl 10 klev vi upp och gjorde oss iordning för att åka till stan en sväng! Och dit for vi, men vi fick åka hem ganska snart igen då veden skulle fixas.. å nu sitter jag här, ganska slut i kroppen och måste egentligen åka till affären och handla lite mat! Men vet inte alls om jag orkar! Får se hur de blir me de.. Kanske tart imorn istället!



Bild från igårkväll..
Sötnosa inspekterar mammas fula miiiner..hehe!!
Himlans lik sin pappa här :o)


 
Mumin äår ganska intressant oxå!! :o)



:o)
Lite populärt va de allt med gymet!



:o)


Fast nu kom jag på att jag MÅSTE åka till affärn idag!
Efter idag får vi ju inte åka med bilen.. hmh!
Bara ge sig iväg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: