Rea och lite shopping!

Publicerat 2009-12-27 13:14:59 | i kategori Shopping/Tips

Jodå vi överlevde linköpings första rea dag(annandagen)! Men det var knappt kan jag säga! Fy fasn folk e ju galna! Men man får ju skylla sig själv när man beger sig in i den folkmassan en sån dag! Så jag klagar inte!

Vi hittade allt lite grejer ändå, Joline fick lite kläder och pyjamasen som jag pratade om att jag ville köpa åt henne följde med hem oxå :o) Så nu är hon lika söt i nattdress som sin kusin Walter, hehe!
Hon fick oxå en jättefin röd tjockare tröja och ett par mjuka jeans, och i dom kläderna blev hon mammas & pappas lilla cooling!
Sen var vi förbi babyproffsen och köpte henne ett babygym! Där i låg hon igårkväll och jollrade så det verkar hon gilla! Ska bli intressant sen å se när hon börjar sträcka sig efter figurerna som hänger, än sålänge ligger hon bara och pratar med dom och skrattar <3
Sen blev det även ettpar rosa velourbyxor och ett par strumpbyxor åt henne oxå för 20kr st, va inte de billigt!? Nu har hon iaf ganska gott om strl 62 kläder oxå..

Till mig själv så blev det absolut ingenting.. Jag hade ingen ork att kolla öht! det var så varmt i alla affärer så vi åkte bara förbi rusta och biltema oxå och köpte en blöjhink...

Lite bilder såklart! annars vore det väl konstigt i min blogg va!? hehehe..




Precis innan vi åkte til lkpg..
Så sööt blev hon i nya dressen från baboon! Himla tur att jag inte tog strl 56 i den!
lite långa ärmar bara annars satt den perfekt!


 
Dom fina byxorna vi hittade för 20kr!
Hon gör sig verkligen i rosa!



Nybadad sötnos nu på förmiddagen i sitt babygym!



Lite trött efter badet minsann!
<3



Ohh yes, såfort jag hade klätt på henne(de nya kläderna) så somna hon!
Och hon gör sig även i rött..
Allt klär väl en skönhet! :oP



Sötnos!
Jag håller med om att Joline ser faktiskt äldre ut än vad hon är!
om exakt en vecka blir hon 2 månader!


Nu ska vi klä på oss och åka in till stan för att träffa hela stora
familjen Hansen med respektive och barn och äta tacos!
Det är fortfarande några som inte hunnit träffa Joline!

Postat av: Camilla

Så mysigt att köpa bebiskläder.. Jättefina kläder hade du hittat :-)

2009-12-27 @ 15:45:40
Postat av: Linda Olsson

Fina kläder du köpt till prinsessan! =D

2009-12-27 @ 21:33:06
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: