Godmorgon!

Publicerat 2009-12-26 09:53:17 | i kategori

Godmorgon godmorgon!
Här vaknade jag av Joline kl 8.30.. Jag trodde det var dags för henne att vilja gå upp så jag försökte sakta men säkert piggna till.. och sådär efter 10 minuter när jag väl piggnat till ordentligt så somnar sötungen om igen! Det var bara magen som bökade lite, haha! Tack då, här sitter man klarvaken! hehe..

Näääedå det var bara bra att jag kom upp så jag kunde elda i pannan så varmvattnet snart är varmt.. för då blir det en morgondusch!!
Vi tänkte nämligen åka in till lkpg idag och kika lite på rean! å att komma alltförsent dit är nog ingen höjdare!
Fast det lär väl iofs va folk redan nu när det öppnat! Endel butiker öppnade ju klockan 07..huuua!
Men vi får väl se när vi kommer iväg.. Båda mina sötnosar ligger ju fortfarande och sover.
Men går jag upp till Tobbe och säger att kaffet är klart så flyger han nog upp!! :oP

Jag ska iaf se om jag kan hitta lite behövande kläder till Joline.. Mycket kläder har vi så inte för den skull.. Men pyjamaserna har hon till gränsfall för små nu, en kvar i strl 62 som hon fortfarande kan ha! så nån mer behövs och kanske lite annat smått i klädesväg oxå..(och kusin Walter har ju en för underbar pyjamas i blått som jag såg i lila på lindex nu) kan ju hoppas de fins kvar!! :oP
Bjuder på lite bilder från igår!!



Mysstund i soffan!
På g att börja tutta på tummen minsann,
lite svårt att skilja tummen från de andra fingrarna bara så det
smaskas en hel del när hon grejar!



:o)



Några minuter senare så däcka hon!
Hon äva dessutom nybadad så kan tänka mig hur gött de va!



Nybadad skrutta innan mysstunden i soffan!
Vi la henne utan blöja på en filt framflr brasan en stund efter badet,
men där hann hon bara ligga 2 minuter innan hon kissade UTAN BLÖJA..
hehe..
sötunge!



Där låg hon så skönt å njöt en stund!!
TROTS att hon fick ha blöjan på sig, hehe!



 Tänkte se om tid finns ikväll att göra om bloggen lite kanske! :o)

Vi får oxå se hur det blir med att låsa bloggen..
Det var väldigt många av dom kommenterade som jag känner
Och är den större delen av läsarna det så känns det onödigt att dela ut lösen till alla..
Då jag faktiskt har ganska bra koll på vilka som läser ändå!
Men vi får se.. låser jag den så ger jag er lösen iaf!

Postat av: Sofia

haha, ja jag såg dig på stan och jag log bara mot dig för jag visste inte om du kände igen mig :P Det är så jobbigt med såna situationer :P

2009-12-26 @ 22:10:10
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: