Bilder- videoklipp!!

Publicerat 2009-12-16 17:30:34 | i kategori Videoklipp

Hur kallt och jävligt det än är ute så går det inte komma ifrån hur fint det är när det är vitt på backen och massa fina lampor i allas fönster! :o)
Julpyntandet är nog nåt av de mysigaste! Jag älskart!

Den här dagen startade sent. Jag och Joline var inte ur sängen innan 11.00 iaf, sen hur långt efter kl 11 vi var uppe vet ja inte, hehe.. vi vaknade sent men sen låg vi kvar och bara myste oxå (eller Joline åt) men det är myyystime för mig!
Sen har dagen bara rullat på. gick upp och eldade i pannan, gick ut med Bosco, duschade, skottade fram gången till brevlådan(dock ingen rolig post) hehe, väntar ju på alla bilder som jag framkallat på Joline.. men dom kommer nog inom de närmsta dagarna!
Både diskmaskinen och tvättmaskinen är igång nu och min prinsessa ligger här brevid i vagnen och sover, så i väntan på tvätt, disk och att Joline ska vakna så sitter jag och dricker kaffe i min ensamhet!
Men det är skönt med lite lugn och bara sitta ner en stund oxå! Jag klagar inte!

Fast det hade inte gjort nåt om Tobbe oxå va hemma och sällskapade lite, men idag får jag klara mig utan hans sällskap.. Och inatt får Joline och jag hela sängen för oss själva..! SOM vi kan bre ut oss.. haha!!


Jag sitter just nu och laddar upp ett litet klipp på Joline från förut som jag tänkte visa er..
Hon är så otroligt söt när hon verkligen koncentrerar sig och försöker med något!
Här tror jag hon strongt försöker vända sig lite smått från mage till rygg men hon kommer bara lite halvt på sidan!
Men det tycker jag är strongt för en så liten Joline :o) och man ser verkligen på hennes miin; att hallå hjälp mig då, gör nåt, såhär vill jag väl inte ligga begriper du väl?! SÅ mamma hjälper till lite!! hehe..




 Hur jäkla söt får man va!?!?!
Mammas stolthet<3


Lite bilder från förut oxå


16dec.


16dec.


16dec.


16dec.
haha, ser ni att det ser ut som hon tänker som dom säger i detta klipp;
http://www.youtube.com/watch?v=g37zdiVPIFU



16dec.


16 dec.


16dec.


Bilder från igår!


15 dec.
Lite tillfälligt, hennes sängmobil på vagnen!
Hon gillar den så när vi är på undervåningen i huset så får de bli såhär
tills vi skaffat oss en mindre modell av plingande gosedjursmodell..
Får nog bli en sån man man drar i ett snöre ur gosedjuret..
Måste va det smidigaste alternativet att ha i vagnen!
Saker att titta på har hon ju i babygymet som hon snart ska få!
Så i vagnen räcker nog med lite fina ljud..



15dec.


15 dec.
Jag är inte sur där även fast det kanske ser så ut, hehe!!

Postat av: Sofia

Gud så söt liten tjeja ni har =)

2009-12-17 @ 10:50:50
URL: http://sofiasvardvall.blogg.se/
Postat av: sarah

Vilken duktig liten tjej ni har!:)

2009-12-17 @ 11:17:26
URL: http://sarahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: