Klänning!

Publicerat 2009-12-10 20:58:27 | i kategori

Godkväll.
Här hemma är det lugna puckar nu.. Vi va genomförkylda igår.. men idag har det otroligt nog släppt lite, tackar nässprayen och panodil för min del, och koksalt för Joline!
På natten sen så behövdes lösningen för henne, hon vart sådär snorig å täppt igen men idag har det inte var nåt, och hon verkar må prima trots snorandet inatt.. ingen feber, och hon både äter bra och fyller blöjan :oP hehe.. så allt är nog som det ska!!

Jag har tillochmed orkar städa lite idag trots segheten av förkylningen! så tvätten är borta, sängkläderna bytta och golven damsugna och torkade!! gud så bra!

Vi har oxå fått hem Jolines julklänning nu igår så den testade vi idag.. och såklart måste jag ju visa bilderna på det.. Världens vackraste <3




 

 

 

 
 
 Vackra snuttan <3

Hennes uggs hon fick av Sofia ser stor ut, men när jag kände ordentligt på vart tårna va i dom
så visade det sig att dom inte va så jättestora ändå..
Det är ju ganska mkt ull i dom som gör dom tjocka å ser då stora ut!!
Och dom passade ju faktiskt ganska sött till klänningen, Juligt!


Bilder från nyss oxå!



Postat av: Viktoria

Hon är ju bara för söt.

Vilken julkaramell..

2009-12-10 @ 22:25:36
Postat av: Linda Olsson

Åh va fiiiint!! =D

2009-12-11 @ 10:31:45
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: caroline

Julig :)

2009-12-11 @ 17:39:49
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: