Borta bra...

Publicerat 2009-12-23 01:10:22 | i kategori

men hemma absolut bäst!! Precis så är det..
Vilken dag det blev, vaknade som alltid brevid det vackraste i världen <3 Gick upp, åt frukost, elda i pannan och sen bar det av mot stan... Ja jag tycker inte jag gjort annat än fart omkring idag! Stackars mina fötter :oP
Fick även åka in och möta upp Tobbe med treo och vatten tidigare ikväll, han mår inget bra.. :o( Hoppas det är nåt tillfälligt och kortvarigt så han inte gått å blitt sjuk nu lagom till jul..

Det blev en fika hos min älskade mor idag oxå, det var ett tagsen vi satt och pratade en stund så, så det var mycket trevligt! Vi diskuterade även vad fint hon fått i sin lägenhet..himla skillnad- myyysfaktor hundra!
Jag är avunds! :o) hon har smak "tanten".. man får skoja så va?? haha.. Mamma jag vet att du läser detta! haha..


Somsagt stan blev det och jag kunde inte motstå rean på baboon, farligt farligt! Men billigt blev det.. Dom hade ju halva priset på ALLT i hela butiken i en timme! Och jaaa det var ganska mkt folk där(men inte i resten av stan??) konstigt tycker jag med tanke på att de hade öppet till 22 idag och det är 2 dagar innan julafton..
Menmen, jag hade inte tanken på att gå till baboon egentligen.. men linda skulle ju dit så vafan, hehe..
Det slutade iaf med att en bodysuit till halva priset följde med hem :o) såå fin så..



 
Visst e den söt?


 Nu ligger Joline här brevid å sover så gott..
Innan hon somnade så hade hon en stund då hon gjorde allt för att få sin
mammas uppmäksamhet minsann..
Det där med att spotta ut nappen och direkt vilja ha den tyckte hon funkade bra!
För vid dethär laget så vet hon väl kanske att den där mamman alltid ger henne den! hehe..
Sötnos!


Nu ska även jag slå ihop mina trötta ögon!
För guud så trött jag är!



23 dec.
Här är under hennes lilla stund då hon ville ha min uppmärksamhet till max!
Och hon fick både min och kamerans uppmärksamhet :oP
Eller ska jag säga att kameran fick hennes uppmärksamhet, min lilla linslus!
Hon borde ju ha tröttnat på den där kameran vid dehär laget kan man tycka, hihi!
Min underbara lilla flicka!


 Nu säger jag nattinatt..på tok försent!

Postat av: Linda Olsson

Haha! Det gjorde du väl inte! =P



Jag vet, man SAKNAR så fort den där magen som va ivägen så mycket. ;) hihi!



Pusspuss

2009-12-23 @ 10:42:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: